Marketing gyakornokot keres a Bethlen Téri Színház
A budapesti Bethlen Téri Színház ambiciózus, a színházak iránt érdeklődő egyetemi, főiskolai és egyéb tanulói jogviszonyban lévő hallgatókat, valamint szakirányú végzettséggel rendelkező pályakezdőket keres, akik a színház PR-, marketing területén munkájukkal segíteni, és akár önállóan, hasznosan tevékenykedni tudnak.
A gyakornok emellett betekintést nyerhet a színház mindennapos működésébe, megismerheti a háttérmunkát és bármelyik előadásra beülhet. A gyakorlat végén referencia levelet adunk, szakmai gyakorlatot igazolunk.
A gyakornok, akit keresünk:
- önálló
- kreatív
- proaktív
- alapos
- felelősségteljes
- magabiztos angol nyelvtudása van
- jó íráskészséggel rendelkezik
A gyakornokok feladatai:
- adminisztráció, adatgyűjtés
- kapcsolatfelvétel a megadott személyekkel, szervezetekkel, egyesületekkel, stb.
- események/PR aktivitások tervezésében, szervezésében, végrehajtásában való részvétel
- részvétel a marketing stratégia anyagainak megírásában, marketinganyagok előkészítésében
- hírlevél írása, szerkesztése
- honlap és Facebook kezelése
- fordítás
A munkavégzés helye:
Bethlen Téri Színház (Bp. VII. kerület Bethlen Gábor tér 3.)
A munkaidő legalább heti 30 óra, az itt tölthető idő minimum három hónap, korhatár nincs.
A fényképes önéletrajzokat és a motivációs leveleket legkésőbb szeptember 30-ig kérjük eljuttatni Kelecsényi Vera PR-, marketing menedzser részére, a kelecsenyivera@bethlenszinhaz.
A jelentkezéseket folyamatosan dolgozzuk fel és hívjuk be a pályázókat, így érdemes minél hamarabb elküldeni az anyagodat.